Оплата та доставка | Гарантія торгової марки STINEX

Доставка по Україні у відділення "Нової почти" та "Інтайм"

За допомогою доставки "Новою поштою"  та "Інтайму" ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.

Замовлення, зроблені після 12-00, ми відправляємо на наступний робочий день, доставка товару займає 1-2 дні в залежності від міста призначення. Вартість доставки товарів транспортними компаніями визначається тарифами самої компанії в залежності від обсягу і маси замовлення.


Способи оплати в магазині STINEX.UA

  • Оплата післяплатою ("Нова Пошта" та "Інтайм")
  • Оплата на розрахунковий рахунок. Є можливість продажу з ПДВ, ціна не змінюється.

 

Гарантія та сервісне обслуговування в онлайн-маркеті STINEX

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін: 60 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов'язань, служить гарантійний талон, який клієнт зобов'язаний отримати разом із замовленням. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів товару при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Для гарантійного обслуговування товару Вам необхідно звернутися до точки придбання товару, або в центральний сервісний центр за адресою:

м. Дніпро, вул. Будівельників, 34.

+38 (067) 636 35 53

+38 (066) 882 68 96


Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються :

  • модель;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка , зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

 

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».


Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  1. Товар , не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  2. Збережені всі ярлики та заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження , викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Вдалих покупок на stinex.ua — продаж обігрівачів керамічних та металевих, рушникосушок та конвекторів обігрівальних з гарантією 60 місяців.