Гарантія

Вимоги споживача та порядок передачі товару на гарантійне обслуговування (Постанова 506 від 11.04.2002р.)


У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
  • заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості;
  • відповідного зменшення його купівельної ціни;
  • заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
  • розірвання договору купівлі-продажу та відшкодування заподіяних збитків.

Вимоги споживача, встановлені цим пунктом, пред`являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що виконує його функції, за місцем знаходження споживача у формі письмової заяви.

З зазначенням дефекту товару чи недоліків. Котру можна надіслати за адресою: 49089 м. Дніпро, ТОВ «Стінекс» а/с 4559, або на електронну адресу stinex@stinex.com.ua



Завантажити зразок заяви


Закон про захист прав споживачів: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text